dilluns, 18 de gener de 2010

La Corrida. Sortida dia 17 de gener

Avui, hem fet una sortida, que poc a poc hem anat fonen els ploms a mes d’un. A mes ens ha acopanayt un amic que ja torna a pedalar desprès de tres mesos parat per un accident amb btt, molts ànims ¡¡¡

Portavem el sherpa oficial i el de reserva per assegurar-nos tornar a casa ¡¡¡

Sortida d’Avià a les 8 del matí, no fa fred, som nou cops de pedal, això comença a fer goig.

Agafem la pista que porta a Bernades i d’allà a buscar el trencant de Terradelles, agafem la trialera que porta aprop de la casa i d’allà anem a buscar la Trialera del Moli de Bellús, sortim a baix creuem el pont i tornen a agafar el corriol a tocar de la riera fins a sortir a baix a l’Atmella, d’aquí anem a sortir a la Font del Balç.

Creuem Gironella i agafem la ruta de les Colònies un tram, a sobre de Viladomiu, agafem la pista que ens queda a ma esquerra, que enlloc d’anar perdent alçada en va guanyant, hi ha fang, però es pot rodar i no dona masses problemes.

Creuem la carretera que porta de Puig-Reig a Sagas, per cal Colom, i seguim anar pujant sense molt desnivell, excepte les dures rampes finals, que ajuden a treure la carbonilla de la maquinària.

Anem tirant fins que agafem un corriol a ma dreta que ens fa disfrutar en uns bons trams de baixada, enllacem els corriols de l’última pedalada de Cal Marçal i de la duatló de Puig-Reig, un tram molt divertit que no dona respir.

Arribem a Les Comes, i d’aquí a l’esglesia dels Templers del Roser i cap a Puig-reig, falta gent o no, ja que avui fan la corrida.

Esmorçar i pujar per carretera a Casserres, que anem molt tard, d’aquí cap a Canudes i Avià falta gent.

Resum:

52,73 km i 1.110 de desnivell positiu.